svētdiena, 2011. gada 16. janvāris

Pirmais ieraksts 16/01/2011


Esmu izlēmusi gada garumā veidot emuāru par skatu manā logā.
Šāda ideja vairs nav nekas jauns un ir daudz līdzīgu projektu - gan vienkārši dienas bilde, gan konkrētas vietas/lietas bilde, lai fiksētu izmaiņas, gan mēneša bilžu bilde utml.
Ideja ienāca prātā pirms pieciem gadiem, kad manā ģimenē ienāca meita. Kā vairums jauno māmiņu, daudz laika pavadīju mājās un katru dienu, ar mazo pieejot pie loga - tajā redzams kas cits. Bet neesmu - tante-viszinīte :) - mans skats galvenokārt vērsts uz pārmaiņam dabā!
Sākotnēji pašai bija ideja šādi sakrāt bildītes un tad izveidot gada grāmatiņu. Katra diena noteikti būtu citāda!

Tā nu es šodien, 2011. gada 16. janvārī, sāku savu ceļu cauri 365 dienām!

Šodien esmu mājās, bet noteikti, ka ne vienmēr mans skats būs caur šo logu - īpaši vasarā, kad vairākas dienas izbraucu kur ārpusē... kur logu nav... bet domāju, ka būs interesanti.

4 komentāri:

  1. kolosāla ideja! domāju, ka arī darīšu ko līdzīgu!

    AtbildētDzēst
  2. Sveika!Skatos un atpazīstu šo vietu!Sanāk,ka esam dzīvojušas kaimiņos!:)Jāsaka gan,ka bijām,jo nu jau gadu esam citā zaļā Pierīgas pilsētiņā!:))

    AtbildētDzēst
  3. :))Un pat izskatās,ka vienā un tajā pašā māja!;)

    AtbildētDzēst